Christopher Bastins New York tips

Publicerad 2011-09-29 19:19:04 i Tema USA,

Vi fortsätter med vår lilla inför guide till New York. I dag är det dags för favoritdesigner Christopher Bastin från GANT Rugger som tipsar om Freemans. En restaurang med den fantastiska adressen End of Freeman Alley, Off Rivington between The Bowery and Chrystie. Man ska tydligen inte missa dippen på kronärtskocka och den lilla butiken som ligger i anslutning på hörnet.

Bild: Chrisopher Bastin. Kolla in Christophers blogg här och GANT Ruggers egen blogg här.


Christopher tipsar om Freemans.

Kommentarer

Postat av: Jens

Publicerad 2011-09-30 10:56:19

Den mannen har stil alltså..

Postat av: jon

Publicerad 2011-09-30 21:15:57

Får man fråga vart du hittar alla underbara bilder ifrån usa?

Postat av: Karl

Publicerad 2011-10-01 12:43:30

Vill man se mer av Freemans så kolla avsnitt två av How to make it in america, där de förövrigt träffar John Varvatos.

Postat av: Martin

Publicerad 2011-10-01 23:45:47

Man gör klokt i att komma tidigt om man tycker om att sitta ner.

Postat av: Sebastian

Publicerad 2011-10-05 17:47:26

Freemans är precis som The Spotted Pig, mycket överskattat. Väldigt trendigt jovisst, men därmed också väldigt smockat. Har varit på Freemans 4 gånger och fick endast bord en gång. På the spotted pig stod jag upp lutad mot väggen för att få äta. Maten var helt ok, men det finns mycket bättre mat i en stad som New York. Av någon anledning som kanske har med deras trendstatus att göra så var det också extremt dålig service tyckte jag.

Postat av: Coach Outlet Store Online

Publicerad 2011-12-17 09:56:20

This is a very good idea! Just want to say thank you for the information, you have to share Coach Outlet Store Online

. Just continue to write such a position. I will be your faithful reader. Thank you again.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela