Utstyrsel: Mellandag

Publicerad 2010-12-29 12:20:44 i IB Utstyrsel,

Njuter just nu av ett par riktiga mellandagar. Inga mail, inga möten, inga planer över huvudtaget. Gör det som faller mig in. Bekväma långpass i vackert vinterlandskap. Läser mina julklappar. Klär mig lagom varmt för att kunna gå in och ut i butker på rean bara för att bli irriterad på att endast fula plagg reas ut. Dricker kaffe och tittar på gamla avsnitt av Nakna Kocken. Går på stan bara för att kunna ta en fika och läsa i en bok mitt på dagen när alla andra jobbar.

Jacka: Gant Rugger
Skjorta: 45 rpm
Tröja: Patrik Ervell
Jeans: Levis Vintage 1947 Rodeo Hero
Stövlar: Morfars gamla
Bågar: Oscar Jacobsson
Plånbok: Nic & Mel
Mössa: Factotum

Kommentarer

Postat av: Felix

Publicerad 2010-12-29 19:25:04

Galet snygg outfit! Skulle kunna vilja ha allt!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-29 21:27:17

klockren outfit!

Postat av: Kristofer

Publicerad 2010-12-29 21:52:01

Sådana dagar är de bästa. Och riktigt snygg outfit!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-29 23:38:24

Hej. Tack för en riktigt bra blogg! Hade tänkt investera i en fin armbandsklocka, har du några tips?

mvh Joel

Postat av: S

Publicerad 2010-12-30 21:09:05

Riktigt bra outfit! OScar Jacobsson gör fina bågar!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-08 18:30:01

De där Oscar Jacobsson bågarna, (ja eller Oscar Jacobssonbågar över lag) har letat efter dem hos ett par optiker i Sthlm utan lycka. Någon som vet vart de finns? (Har frågat Google utan att hitta något där heller)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela