Tips: DOXA Power Generation

Publicerad 2018-04-13 16:14:00 i Allmänt,

Danskarna slår till igen med nya kollektionen Power Generation . De få gånger jag släpat mig ut och joggat i vinter har den perfekt skapta luvan på min DOXA Jayden Jacket skyddat mig från kyla och vind samtidigt som den klarat svetten. Utan och överdriva det bästa utformade träningsplagg jag köpt. Väl värd investering. Nu kommer DOXA  med en ny kollektion där man fortsätter sitt fina arbete utan att tumma på vare sig stil eller funktion. Extra bra att de arbetar tillsammans med den svenska organisationen Global Relations och Kenswed Academy i Nairobi för att hjälpa fattiga ungdomar att komma ut och springa med rätt utrustning. 
 
Bild: DOXA Power Generation, Jevin Jacket
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela