Höst i IB Shop

Publicerad 2017-09-14 11:59:00 i IB Shop,

Jag har tidigare skrivit om mitt samarbete med Apprl där jag fått möjligheten att leka curator för min egen butik på nätet. Viktigt att veta att jag får betalt om ni klickar och sen handlar ni som vanligt hos de återförsäljare ni slussas till. Eftersom det är september nu så har jag rensat ut sommarplaggen och klickat in lite bra höstgrejer att kika på. Det blev handskar, sneakers (för torra höstdagar), doftljus och weekendväskor. Ja till och med ett påslakanset! Blivit lite besatt av det nu när jag faktiskt har ett riktigt sovrum att stoltsera med hemma. 
 

+ follow Samuel Garlöv on APPRL

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela