Chelseaboots från Becket Simonon

Publicerad 2017-09-29 12:08:00 i Allmänt,

Ett par chelseaboots är en bra investering då det är ett par skor som passar till väldigt mycket. Köpte ett par från Dr.Martens med rejäl gummisula förra året faktiskt. Ser ut som en fin känga men känns nästan som en sneaker att gå i. De jag har idag är svarta men funderar på att skaffa ett par bruna också. Men då från Becket Simonon som ser riktigt fina ut. Handgjorda i Argentinskt kalvläder för ca 200 dollar vad det verkar. Matchas med grå kostymbyxor, vit skjorta och en blå midjekort coachjacka. 
Bild: Becket Simonon

Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2017-10-02 14:27:37

Hej!

De verkar vara slutsålda i deras webbutik. Du råkar inte veta var en kan vända sig för att få tag på ett par?

Vänligen,
Simon

Postat av: dicken

Publicerad 2017-10-06 19:18:15

Sjukt fina!

Postat av: industribolaget

Publicerad 2017-10-08 20:39:44

Simon,

Verkar som jag gjorde min research var lite dålig. De har inte kommit ut till försäljning ännu. Bäst att hålla utkik på deras sajt. Finns säkert nyhetsbrev.
Sorry!

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela