Tips: Rakhyvlar från Harry's

Publicerad 2017-01-04 08:36:57 i Allmänt,

Snubblade över rakhyvlarna från Harry's när jag var i Chicago förra året. Köpte hem ett paket mest för att jag tyckte de var så snygga. Långt ifrån de rymdskepp eller medeltidshyvlar som man har att välja på här hemma. Jag har varit väldigt nöjd med hyveln sedan dess. Tyvärr är bladen slut nu och nästa resa till USA dröjer ett par månader. Men det verkar gå riktigt bra för Harry's (i alla fall om man ska tro på filmen de släppt) så förhoppningsvis börjar de snart skeppa hyvlar till Europa också.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela