Långflyg med stil

Publicerad 2017-01-25 21:23:00 i Allmänt,

Jag har glädjen att se fram emot en vår med flera långresor. Både i tjänsten och privat. Precis som George Clooney's karaktär i Up in the Air så har jag en del rutiner för mig varje gång jag flyger. Bland annat så hatar jag att vara ute i sista minuten. Jag vill helt enkelt inte stressa. Därför gillar jag att vara incheckad i god tid så att jag i lugn och ro kan promenera omkring, köpa tidningar, dregla lite i whiskeyavdelningen, ta en kaffe och titta på folk. 
 
 
Jag klär mig också ungefär på samma sätt inför varje långflygning. Det ska vara bekvämt men aldrig så att jag glider upp i ett par mjukisar. Nej, säkra men stiliga kort från garderoben är vad som gäller. Välanvända jeans, men inte slitna, lätta sneakers, cashmere och en tunnare jacka. Stabil rullväska som jag checkar in och så en bra läderbag laddad med tidningar, anteckningsbok, hörlurar och böcker.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Sarah - StyleForUs

Publicerad 2017-01-25 23:21:12

Helt rätt! Kolla gärna in min blogg!
Kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela