Garderobens viktigaste sneakers

Publicerad 2017-04-10 20:02:00 i Allmänt,

Nu är det vår och hög tid att plocka fram dina sneakers. Jag menar att det finns olika sneakers för olika tillfällen och plagg. Baserat på det har jag därför gjort en uppställning som passar till ljusa och mörka jeans, blå och grå kostymbyxor, chinos och shorts. En fin kombination, som väl skött, står dig länge. 
 
 
En enligt mig användbar uppställning sneakers behöver ett par vita lädersneakers, ett par grå mockasneakers, ett par blåa sneakers, ett par crazy joggingsneakers, ett par slip-ons och ett par slit och släng-sneakers. 

Kommentarer

Postat av: Philip

Publicerad 2017-04-13 15:32:08

Hoppas vi får de lite bilder på det nya boendet kring det och får återse lite mer industribolaget i köket :)

Svar: Det är nog inte omöjligt. Håller på att fantiserar hur vi ska göra det vårt efter att vi flyttat in.
Mvh

Samuel
[email protected]

Postat av: Martin

Publicerad 2017-04-17 17:18:11

Vart kan man köpa skorna uppe till höger?

Svar: Det är en av de tidigare modellerna de gjorde. Fanns på Sneakers N Stuff. Mvh /Samuel
[email protected]

Postat av: dicken

Publicerad 2017-04-19 13:02:16

Vill minnas att du postade en bild på vans med utbytta skosnören för ett tag sen. Var kan man få tag i liknande skosnören? :-) Sjukt bra kombo!


Svar: Jag köpte snören på Vansbutiken. Ligger en på Norrlandsgatan i Stockholm där jag bor. Kanske finns där. Eller online? Mvh / Samuel
[email protected]

Postat av: dicken

Publicerad 2017-04-20 11:22:32

Snyggt, stort tack för det. Då tar jag ett titt i butiken, jobbar i närheten.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela