Jag är tillbaka!

Publicerad 2016-09-06 20:31:00 i Allmänt,

Kanske mitt livs häftigaste "ledighet" är över. Pappaledigheten är slut och jag är tillbaka på jobbet sedan förra veckan. Allting känns bra. Jag är lyckligt lottad och tacksam för det.
Sommaren var lång för min del. Känns faktiskt som den började redan i april. Finns ingenting att klaga på vara sig vad gäller väder och aktiviteter. Trots det så smyger sig ändå en viss hösångest utanför fönstret. Tankar börjar snurra om jag verkligen lyssnade på tillräckligt många sommarprat, blev det nog med lördagseftermiddagar framför spisen i stugan med Radiosporten i P4, testade jag alla sommaröl, badade jag tillräckligt? Det är samma visa varje år för min del.
Men det gäller att lägga det bakom sig nu. Hösten är har och med det kanske den roligaste klädsäsongen på hela året. Lagom värme och krispig frisk luft öppnar för kavajmöjligheter och tunna jackor ovanpå skjorta, tröja eller t-shirt. Just nu använder jag mina ofodrade kavajer från GANT Rugger till udda kostybyxor från J.Lindeberg väldgt flitigt. Jag matchar det med rena vita sneakers fria från tryck och grå t-shirt eller button down-skjorta. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: dicken

Publicerad 2016-09-08 22:18:02

Välkommen tillbaka, vi har saknat dig här!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela