Tips: Converse Essentials

Publicerad 2016-10-05 21:31:47 i Allmänt,

Converse släpper en egen klädkollekion som fått namnet Converse Essentials. Jag har ju skrivit tidigare att man ska vara försiktig med att köpa skor från klädmärken. Kanske gäller samma sak för kläder från skomärken? Jag vet inte. I presentationen låter det dock genomtänkt och bra. Gillar att plaggen är förtvättade för att minimera risken för krympning och de har satsat på basplagg som ser stilrena och okomplicerade ut.. Hela kollektionen består av en t-shirt, en crewneck, en pull-over hoodie, en full-zip hoodie, ett par sweatpants och till sist en ryggsäck. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela