Industribolaget åker Vasaloppet 2017

Publicerad 2016-03-23 08:30:08 i Allmänt,

Efter att ha dukat upp en stor Vasaloppsfrukost och följt sändningen under täcket i soffan ända sedan jag var liten tog jag mig nu mod till och gjorde en anmälan. Nästa år åker jag äntligen Vasaloppet. Blundar jag och lyssnar ordentligt så hör jag Plex kommentera starten från Berga. Jag är ruskigt laddad redan nu även om det är ett helt år kvar. Träningsprogram ska sättas och utrustning ska köpas in. Shit just got real. Våren och sommarens jogginturer får nu helt annan mening. Kanske unnar jag mig en ny vindjacka. Nya modellerna från Nike Undercover lockar ordentligt. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2016-09-23 11:15:55

Hejsan,

Roligt att du tänker åka Vasaloppet! Jag studerar i dagsläget i Nederländerna men har mina rötter i Mora. Om hotellen är fulla och du skulle vara på jakt av boende under Vasaloppsveckan så kan du höra av dig till mig. Större delen av min familj är bosatt i Mora och brukar resa bort under denna hektiska vecka.

Ha en fortsatt bra dag!

Med vänlig hälsning

Daniel B

Postat av: Daniel

Publicerad 2016-09-23 11:16:46

Hejsan,

Roligt att du tänker åka Vasaloppet! Jag studerar i dagsläget i Nederländerna men har mina rötter i Mora. Om hotellen är fulla och du skulle vara på jakt av boende under Vasaloppsveckan så kan du höra av dig till mig. Större delen av min familj är bosatt i Mora och brukar resa bort under denna hektiska vecka.

Ha en fortsatt bra dag!

Med vänlig hälsning

Daniel B

Svar: Hej Daniel, vilket fint erbjudande. Tack! Jag har dock löst boende. Men tack för erbjudandet! Med vänlig hälsning, Samuel
[email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela