Garderoben: Vans

Publicerad 2016-03-16 12:28:00 i IB Garderoben,

 
 
Nyss hemkommen från en veckas tjänsteresa i Austin. Fyndade ett par Vans på gallerian The Domain. Var inte helt nöjd med skosnören så jag bytte vita till finare lädervarianter. Blev riktigt fint tycker jag. Läggs på hyllan nu fram till att våren är här på riktigt. Var för övrigt fjärde året i rad jag besöker Austin i  mars. Hittade ett gäng nya bra restauranger så det kommer en uppdaterad guide inom kort. Tillsvidare kan ni läsa här och här för tips.
 
 

Kommentarer

Postat av: Micael

Publicerad 2016-03-16 14:10:15

Damn Samuel, back at it with the white vans

Postat av: Paulina

Publicerad 2016-03-16 15:48:25

Skitsnygga! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela