Kärlek till anteckningsböcker

Publicerad 2016-01-26 15:25:33 i Allmänt,

 
Jag är ruskigt svag för anteckningsböcker. De senaste åren måste jag erkänna att jag lagt en mindre statsskuld på Moleskines. Men jag har sparat samtliga och har dem i skrivbordslådan på kontoret. Tänker att de blir värda något den dagen det är dags att summera karriären. Finns ju såklart en massa andra bra billigare anteckningsböcker där ute. Gearpatrol har listat ett gäng som ni kan läsa om här. Självklart kan man också spendera lite extra på ett fint lädercase som här från Field Notes.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2016-01-26 16:12:24

Haha.. läste precis ett blogginlägg som jag kände att jag måste länka vidare med tanke på temat ovan :)

http://stuffwhitepeoplelike.com/2009/02/24/122-moleskine-notebooks/

Postat av: industribolaget

Publicerad 2016-01-26 16:22:44

Simon,

Ja det där är mycket träffande. Böjer mig helt :)

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-27 11:40:49

Samuel!
Står mellan valet av Tacopedia (phaidon) och tacolicious. Vilken av dem tycker du att jag ska välja?

Postat av: industribolaget

Publicerad 2016-01-27 13:14:35

Anonym,

Jag gillar tacopedia för läsningen om olika regioner och tacons historia. Tacolicious är kanske bättre ut receptsynpunkt.

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela