Kommentarer

Postat av: Jerka

Publicerad 2016-03-02 12:08:01

Gillar din oftast amerika-inspirerade stil, men en skjorta med dylikt mönster typ "Hawaii-skjorta" borde aldrig bäras instoppad i byxan. I synnerhet inte när man är barfota. Inte likt dig Samuel :-)

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-03-07 16:14:14

Hej! Jag har för mig att jag har läst på din blogg att när du var i USA så var du på demokraternas konvent. Hur gjorde du då för att få tillträde? Jag skulle gärna åka till USA i sommar för att uppleva ett amerikanskt val!

Postat av: industribolaget

Publicerad 2016-03-17 08:01:27

Jerka,

Magnum kör instoppat i jeans. Då kan jag göra det i chinos ;)

Anonym,

2007-2008 pluggade jag UC Santa Barbara i Kalifornien. Där gick jag med i Demokraternas studentorganisation och via dem var jag på konvent för Democrats of California i San Jose. Bill Clinton och Nancy Pelosi pratade bland annat. Riktigt kul! Hur man gör för att få tillträda på annat sätt vet jag inte tyvärr. Presspass?

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela