Utstyrsel: Bakslagsväder

Publicerad 2016-04-01 08:07:00 i IB Utstyrsel,

Vad hände med vädret!? Jag hade precis fintvättat mina vita sneakers och så blir det snöblandat regn. Ut med mössa, bourbon och kängor igen tills bättre tider kommer. Just nu är jag helt insnöad, pun intened, på beige jacka tillsammans med gråt och blått. Har en rock samt en overshirt som går i beige och jag jagar just nu en lite mer arbetarinspirerad jacka till nästa höst. Även om Carhartt har de snyggaste så gillar jag även varianten på bilden från GANT Rugger. 
 
Mössa: RRL
Jacka: GANT Rugger
Tröja: Officine General
Jeans: J.Crew
Kängor: Mark McNairy
Ryggsäck: Yuketen
Bourbon: Wild Turkey

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela