Tips: The American Trade Hotel i Panama

Publicerad 2016-04-07 09:27:13 i Allmänt,

Mycket snack om Panama under de senaste dagarna. Triggar såklart resnervern. Om jag varit undersökande reporter på välfinansierad redaktion hade jag tagit med mig anteckningsblocket och checkat in på The American Trade Hotel i Panama City. En diskret pikétröja till chinos och seglarskor håller mig bekväm i värmen. Har inga problem att se mig själv sitta sent på kvällen med en god rom i baren och gå igenom dagens anteckningar under surrande takfläktar.
Tröja: GANT Rugger
Chinos: J.Crew
Skor: Quoddy
Bågar: Thom Browne
Väska: Billy Kirk
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela