Sthlmsguide: Nytt lyxhostel öppnar vid Norra Bantorget

Publicerad 2016-04-01 09:02:44 i IB Stockholm,

Efter en hemsk upplelvelse i Amsterdam under studentåren bestämde jag mig för att aldrig mer bo på hostel. I'm getting to old for that shit helt enkelt. Jag vill sova bekvämt, lugnt, rent och snyggt. Snart öppnar dock kedjan Generator ett lyxhostel vid Norra Bantorget i Stockholm. Det fina här är att man kommer att kunna boka en egen svit vilket gör det hela lite mer intressant. Och av bilderna att döma ser det snyggt ut också. Ett välkommet initiativ till den delen av stan. Kul! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela