Garderobsrensning: Kläder till salu!

Publicerad 2016-04-25 08:07:33 i Allmänt,

Gör mer plats för dotterns kläder i garderoben. Sorterat ut ett gäng fina plagg som jag nu säljer. Samtliga i gott skick. Mejla mig på [email protected] så tar vi det därifrån. Först till kvarn! Swishbetalning är det som gäller. Portot är inräknat i priset. Jag som haft kläderna är 180 cm lång och väger 83 kg.
 
Skjorta, GANT by Michael Bastian, stl M, pris 250 kr
 
Skjortan är från första samarbetet mellan GANT och Michael Bastian. Riktigt snygg att matcha med ett par mörkblå jeans och Red Wings. 
 
SÅLD! Skjorta, GANT Rugger, modell "The hugger", stl L, pris 250 kr
 
Perfekt skjorta att kombinera med khakishorts i sommar. Rullar upp ärmarna och släng på dig ett par gräddvita Converse till så har du en utstyrsel som gör sig i stan och strandpromenaden.
 
Skjorta, J.Crew, modell "Tailored fit", stl M, 100 % bomull, pris 250 kr
 
Stilig skjorta i snygg preppystil. Kombinera med blå blazer och en collegeslips till mörkblå jeans samt sneakers så är du  praktiskt taget J.F.K om du får till frisyren.
 
SÅLD! Skjorta, GANT Rugger, modell "The Pullover", stl L, pris 250 kr
 
Den ultimata strandskjortan i sommar. Matchas med korta Magnum PI-shorts (jeans eller khaki) och ett par lädersandaler eller vita Vans. 
 
Skjorta, GANT by Michael Bastian, stl M, pris 250 kr
 
Även denna skjorta från första Bastiankollektionen för GANT. Lite tunnare modell. Bra sommarskjorta som passar till ljusa slitna jeans, Persol och ett par snabba sneakers. 
 
 
SÅLD! Skjorta, Acne, stl 48, pris 200 kr
 
Från roliga Pop Classics-kollektionen. Även detta en bra tunnare sommarskjorta som passar bra ihop med shorts eller att slänga på sig på stranden när du ska gå upp och äta lite lunch.
 
 
Känga, Rokin, stl 42, pris 300 kr
 
Fin känga som jag haft till svarta jeans, t-shirt och skinnjacka (en jacka som tyvärr gått bort) när det begav sig. 
 
Sneaker, Nike, stl 42, pris 250 kr
 
Sneaker, Adidas, stl 42, pris 250 kr
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela