Utstyrsel: Kontorsråtta

Publicerad 2015-09-15 09:02:18 i IB Utstyrsel,

Vi går mot mörkare tider. Men en lagom höstvärme håller dock i sig vilket jag tackar för. Perfekt för att gå med jacka eller kavaj till jobbet utan att bli genomsvett vilket är mitt stora problem under sommarmånaderna. Tycker du det blir kyilgt på väg hem är det bra att satsa på en halsduk eller ta fram en tröja ur väskan. I väskan har du även gärna boken Galveston av Nic Pizzolatto (True Detective). Perfekt för en Lone Star i baren på vägen hem från kontoret.
 
Jacka: A.O.CMS
T-shirt: Officine Generale
Scarf: RRL
Skor: Converse
Bälte: GANT Rugger
Jeans: A.P.C
Bok: Galveston av Nic Pizzolatto
 

Kommentarer

Postat av: Jonathan

Publicerad 2015-09-18 17:42:24

Snyggt!

Postat av: industribolaget

Publicerad 2015-09-21 13:22:27

Jonathan,

Tack! Gillar verkligen möjligheten att kombinera med begige/khakifärgade överdelar. Blir riktigt fint till jeans tycker jag.

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela