Utstyrsel: Kioskafé

Publicerad 2015-10-09 08:43:00 i IB Utstyrsel,

Favoriterna borta på Monocle är i farten igen. Nu öppnar de tidningskiosk i London. Och det ser såklart riktigt bra ut. Till Kioskafé ska du kunna gå för att dricka gott kaffe, köpa frukostmacka samt få med dig de bästa månadsmagasinen. Jag har ingen resa inplanderad men nästa gång jag åker till London så kommer jag garanterat sitta med en cappucino lutad mot deras vägg och bläddra i deras senaste Forecast. 
 
Rock: J.Crew
Skjorta: GANT Rugger
Mössa: GANT Rugger
Jeans: A.P.C
Skor: Common Projects
Case: Tärnsjö Garveri
 
Tillsvidare får jag hålla till godo med mina favoritställen hemma i Stockholm. För tidningar och magasin så jag tycker att Papercut, Presstop Regeringsgatan och Presstop Götgatan har bäst utbud. Skam egentligen att tidningsavdelningen på NK är så tråkig som den är. Där finns dock potential då de öppnat en liten ölbar precis bredvid. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-09 22:34:50

Dina J Crew kläder köper du i deras webshop eller?

Svar: Jag brukar köpa på mig grejer när jag är i USA. Inte testat webben ännu. Med vänlig hälsning, Samuel
[email protected]

Postat av: Eric

Publicerad 2015-10-16 09:24:09

Har provat med deras webshop med frakt till Sverige, funkar fint. Dock är ju dollarn dyr nu så inte så prisvärt längre.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela