Utstyrsel: Bookbag

Publicerad 2015-10-25 14:28:56 i Allmänt,

Jag har precis beställt Dead Rabbit Drinks Manual. Boken från hjärnorna bakom, vad många säger är, världens bästa bar. Ångrar fortfarande att jag bara gick förbi dörren sist jag var i New York. Jag passade även på att lägga en beställning på Lucky Peach 101 Easy Asian Recipes som är den första boken från ett av mina favoritmagasin Lucky Peach. Nu behöver jag bara en ny jobbväska och två timmar att döda vid baren för en riktigt bra #boköl.
 
Kavaj: GANT Rugger
Jeans: Rag & Bone
T-shirt: NN.07
Scarf: Ralph Lauren
Skor: Grenson x Nick Wooster
Väska: Tärnsjö Garveri

Kommentarer

Postat av: dicken

Publicerad 2015-10-26 23:01:45

Apropå böcker - när kommer boken "Industribolaget samlade verk" med samtliga outfits med tillhörande historier? Okej inte bästa namnet på boken, men det går att fila på. Det vore något helt otroligt fint i bokhyllan. Vad säger du Samuel? Är det en deal?

Svar: Bra grej! Ska fnula på det :)
[email protected]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela