Nick Wooster samarbetar med Grenson Shoes

Publicerad 2015-10-08 08:38:00 i Allmänt,

Bild: Nick Wooster X Grenson Shoes
 
Brittiska Grenson Shoes gör snyggt samarbete med amerikanske stilikonen Nick Wooster. Av de samarbeten som Nick Wooster varit med på så tycker jag det här är det bästa. En "vanlig" sko som passar till de flesta byxor. Både den låga bruna och den svarta varianten är perfekta till jeans, chinos eller lite kraftigare kostymbyxor. Bara att börja spara eller skriva upp på önskelistan till jul.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela