Årets julklappar

Publicerad 2015-11-24 08:19:00 i Allmänt,

Får börja med att be om ursäkt för att årets önskelista bär samma färgtoner som Emmilous bajs. Förlåt. Men det är en stor del av vardagen nu. Med det sagt inser jag också att tomten inte kommer att fokusera på mig i år. Emmilou kommer garanterat stå i fokus. Tur då att jag kan göra en önskelista över vad jag skulle vilja köpa till mig själv. Hög upp på listan hamnar en ny jobbväska. Tärnsjö Garveri har släppt en magiskt fin portfölj. Kostar en slant men den kommer sannolikt hålla fram till pensionen. Sen är ett passfodral också ett måste. Gillar modellen från Tanner Goods. Ett par böcker blir det också såklart. Hoppas Grisham hinner släppa nytt innan julhelgen. Till julböckerna behövs en julbourbon. I år ska jag försöka få tag på en flaska Basil Hayden's. Läsa gör jag under nya läslampan Ranarp från IKEA. 
 
 
Kavaj: GANT Rugger
Väska: Tärnsjö Garveri
Passfodral: Tanner Goods
Bourbon: Basil Hayden´s
Skor: Common Projects
Golvlampa: IKEA
Böcker: Small Data/Martin Lindstrom, Miami Travel Guide/Monocle books
Bordslampa: Grandpa
Pennfodral: Sandqvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela