Utstyrsel: Omidsommar

Publicerad 2015-05-13 08:25:19 i IB Utstyrsel,

Midsommar har aldrig riktigt varit min grej. En av anledningarna är att vi inte haft tradition av att fira midsommar i släkten. Men kanske framförallt beror det på min rädsla för att tvingas stängas in i på någons landställe mitt i ingenstans med en massa människor jag knappt känner som vrålar till Alesso och pratar om segelbåtar.

Nej, helst skulle jag ladda bilen full med god mat, en fin flaska whiskey, några öl, en trave böcker och köra till en stuga vid havet. Där skulle jag elda, gå omkring i långkalsonger, mysa med dem som står mig nära, lyssna på radiosporten i P4 när jag lagar mat och sedan bada kallt. 

Tröja: GANT Rugger
Kallingar: Club Monaco
Stövlar: Stutterheim
Skjorta: GANT Rugger
Shorts: J.Crew
Skor: Vans
Bågar: Persol 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela