Köksrenovering pågår

Publicerad 2015-05-05 17:16:00 i Allmänt,

Just nu är det kaos hemma i lägenheten. Ingen spis eller diskbänk och en massa byggplast på golvet. Men snart är allt klart och då blir det ett litet men väl fungerande kök där charkdisk möter tesalong i Marrakech. Det vi väntar på är en diskbänk i rostfritt stål samt tre bänkskivor i marmor. När dessa är på plats ska kaklet upp på väggarna tillsammans med ett gäng hyllor och en spisfläkt som kan suga upp en mindre hund. Kött ska stekas, grytor ska puttra och lemonad ska tillredas. 
 
 
Köksmoduler och luckor kommer från Ikea. Golvet från Marrakech design. Slaktarkaklet som ska upp är från K-rauta. Mer bilder på slutresultatet kommer.

Kommentarer

Postat av: Liis

Publicerad 2015-05-21 20:04:53

Älskar golvet. Renoverar du själv eller anställer folk?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela