Sthlmsguide: Yuc! blir stans nya mexikanare

Publicerad 2015-03-04 12:18:11 i IB Stockholm,

En ny mexikanare är på väg att öppna i Stockholm. Inte en dag för sent om du frågar mig. Länge har det saknats ett ställe för tacos med tillhörande cocktailbar. Bra då att YUC! ska öppna på Norrtullsgatan 15 nära Odenplan.

 

Jag besökte bartömningen förra veckan. Lokalen är Vasa Bars gamla. Öppen och luftig med mycket potential. Lokalen delas av en stor bar med själva restaurangdelen längst in i lokalen. Då lokalen nyligen renoverades ska förändringen tydligen ske gradvis. Verkar lovande och jag ska återkomma inom kort med utlåtande på både mat och dryck.

Kommentarer

Postat av: Micael

Publicerad 2015-03-05 15:55:47

Skulle varit intressant med en recension av Jeronimo SFGT innan dess. Borde passa dig.

Postat av: industribolaget

Publicerad 2015-03-06 08:17:07

Michael,

Det får du berätta vad det är först. Har ingen koll där :)

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela