Packa för vårweekend

Publicerad 2015-03-22 11:29:45 i Allmänt,

Även om snön utanför mitt fönster försöker säga annat så är det snart vår. Den bästa av årstider för en snabb storstadsweekend. Tiden på året då det går att promenera runt i timmar utan att bli för svettig eller frysa ihjäl. Ta sikte på en piazza i vårsolen, rulla upp skojrtärmarna och betställ in en öl och lite oliver. Jag listar några detaljer nedan som gör helgen stilig och lite mer bekväm.
 
 
 
Passfodra: J.Crew
Nödladdare till mobilen: J.Crew
Bågar: HAN Köpenhamn
Anteckningsblock: Field Notes
Necessär: Billy Kirk

Kommentarer

Postat av: Doland

Publicerad 2015-03-25 08:56:31

Var på j-crew hittar du det där passfodralet? Har sökt men ej hittat

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela