Jeansjackan är snygg och praktisk

Publicerad 2015-03-06 08:20:51 i Allmänt,

Jeansjackan är inte bara snygg. Den är praktisk också. Perfekt att använda ovanpå skjorta och slips istället för kavaj eller cardigan. Jeansjackan fungerar också bra som ett extra plagg under kavaj för att hålla värmen när det är kyligt ute men för varmt för rock eller vinterjacka. Bara att investera i en mörk och en ljus nu till våren.
 
Jeansjacka: A.P.C
T-shirt: Jil Sander
Kavaj: GANT Rugger
Chinos: GANT Rugger
Skor: Common Projcets
Bågar: Oliver Spencer

Kommentarer

Postat av: Jakob Creutzfeldt

Publicerad 2015-03-06 14:37:56

Tack för en bra blogg! Vill du dela med dig av dina egna favoritbloggar inom manligt mode? Jag har kollat länkarna som finns här på sidan, men jag tycker att många av dem är "för stora/professionella" om du förstår vad jag menar? Jag vill de fler personliga bloggar liknande den här med korta inlägg och bra köptips.

Postat av: industribolaget

Publicerad 2015-03-06 16:20:03


Jakob,

Kul att du tycker om bloggen! Det är alltid trevligt att höra.
Måste erkänna att jag har alldeles för dålig koll på bloggar. Längesedan jag hittade någon ny bra utöver de jag länkat till. Instagram har kanske tagit över lite där.

Om någon annan läser detta får ni gärna skriva tips i kommentarerna så kanske vi kan få ihop en bra lista.

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Postat av: Erik

Publicerad 2015-03-06 17:15:13

Du har skrivit tidigare att du har (minst) ett par Oscar Jacobson byxor i garderoben. Vad drar du för storlek i dem och är det större eller mindre i storlek, jämnfört med andra märken?

Postat av: industribolaget

Publicerad 2015-03-06 17:24:03


Erik,

Jag har ett par kostymbyxor, stl 48. Sitter riktigt bra.

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Postat av: industribolaget

Publicerad 2015-03-06 17:24:04


Erik,

Jag har ett par kostymbyxor, stl 48. Sitter riktigt bra.

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-03-06 20:30:56

Så jeansjackan ska bäras under eller över kavajen..?

Postat av: Gard

Publicerad 2015-03-07 19:04:46

Jakob, Tumblr bloggen til Christopher Bastin, sjef på Gant har vært bra, men det er lite oppdateringer for tiden. http://rippedbackpocket.tumblr.com Tidligere var bloggen på blogspot. Det er mye bra hvis du leser igjennom fra starten http://rippedbackpocket.blogspot.no/?m=1 Ellers er det lite nordiske blogger, men Samuel gjør en fantastisk jobb! Nylanseringen med flere poster settes stor pris på!

Postat av: industribolaget

Publicerad 2015-03-09 07:54:15


Anonym,

Under.

Gard,

Tack för tips!

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela