Sätt färg på joggingturen

Publicerad 2015-06-11 15:35:00 i Allmänt,

Hög tid att göra sig av med de slitna jogginskorna som tagit mig genom vintersäsongen. Sulorna har stelnat, hälarna har slitits ner snett och det läcker in under vänster fotsula. Dags för byte. Sommarskorna kan få vara lite ljusare och mer färgglada då vädret oftast tillåter det. På vintern använder jag oftast en mörkare variant med lite grövre sula och vattenavstötande topp. Den enda sko som passar mina ankfötter är Nike Lunarglide 6. Nedan listad i två snygga och en mer vågad blommig variant. 
 
Bild: Fr v Nike Lunarglide 6 White & Hyper Crimson, Photosyntesis, Peach Crimson

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2015-06-12 04:46:56

Tycker helt klart att du ska ta den blommiga varianten :)

Postat av: industribolaget

Publicerad 2015-06-15 10:20:29

Frida,

Det blev den persikofärgade varianten :)

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Postat av: Jocke

Publicerad 2015-07-04 14:03:11

Var kan man köpa den blommiga i Sverige?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela