Apparna som är ett måste i sommar

Publicerad 2015-06-10 08:37:00 i Allmänt,

Håll koll på middagsbjudningar och dina flighter i sommar med Moleskines nya, och snygga, kalenderapp Timepage. Den synkas enkelt med Outlook så du garanterar att du inte missar något och du kan välja passande färgtema efter stil och humör. Extra bonus för snygg väderinfo på timmen till varje dag.
 
Bild: Moleskine Timepage hjälper dig organisera upp dagen. 
 
Ladda också hem Monocle 24. Appen är laddad med podcasts om allt från mat, tidningsvärlden till världspolitik och entreprenörskap. Flera riktigt bra radioröster som ger behaglig lyssning. I liveversionen spelas också musik som passar till matlagningseftermiddagar i sommarstugan. 
 
Bild: Skön lyssning i sommar från Monocle 24.
 
Som sista tips kommer Valet. För det första så är det ett bra onlinemagazine att läsa. Och nu har de gjort så att du enkelt kan hålla koll på stiliga nyheter från mode och designvärlden i mobilen eller plattan när du sitter med en öl på torget eller hotellbalkongen. 
Bild: Snygg läsning i ny app från Valet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela