#magasindrink

Publicerad 2015-07-19 11:48:18 i Allmänt,

Ni som hängt med ett tag har förhoppningsvis följt och bidragit till #boköl på Instagram. Vi passerar snart 140 bilder där vilket är riktigt kul. Tanken är att dela god öl och bra läsning. Nu kommer även #magasindrink för den som hellre läser ett bra magasin på uteserveringen eller terassen. 
 
 
Bild: En Strange Brev enligt recept från baren Death & Co i New York. Basen är gin, annanas och citron toppat med pale ale. Till drinken läser jag goda matmagasinet Bon Appétit från USA. Finns hos Presstop och större tidningskiosker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela