Kommentarer

Postat av: emil

Publicerad 2015-01-26 22:12:35

Fint! Är ändå nyfiken på vart skorna kommer ifrån? =)

Postat av: industribolaget

Publicerad 2015-01-27 07:14:17


Emil,

Har tyvärr inget svar där. Bilden kommer från en bildström och var inte märkt.

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Postat av: Filip

Publicerad 2015-01-27 12:22:15

Skorna: http://hypebeast.com/2014/10/haven-x-viberg-derby-shoe

Skinnjackan: http://havenshop.ca/the_latest_news/neighborhood-x-schott-one-star-leather-riders-jacket/

Jag hittade dem genom att bildgoogla och ange bild-URL:n som sökning, och sedan "sök via bild/search by image"

Postat av: Filip

Publicerad 2015-01-28 16:45:58

Skorna kommer från Viberg. Kopiera bild-URL:n, bildgoogla URL:n och sedan "search by image"

Skinnjackan kommer från Schott och är ett samarbete med Neighborhood

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela