Industribolagets nya stil

Publicerad 2015-01-18 13:00:19 i Allmänt,

Efter att ha sett likadan ut i snart ett decennium så har bloggen äntligen fått ett fint ansiktslyft. Och det tack vare Jonas Abramsson, grafisk designer med egen låda, som gjort både logotyp och fixat typsnitt. Jag är väldigt nöjd och tacksam. Bloggen känns renare och snyggare. Förhoppningsvis både för er och för mig. Jag har även passat på att plocka bort störande annonser som jag själv inte haft så bra kontroll över. Om någon är intresserad av att placera finare annonser här så går det bra att mejla till [email protected]
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: K.

Publicerad 2015-01-18 21:08:03

Molto bueno!! Stiligt, men kanske det allra bästa är ju 3 hela inlägg på en och samma dag. Fantastiskt!

Postat av: industribolaget

Publicerad 2015-01-19 16:32:06

K,

Härligt att du gillar det!

Jag ska försöka bli bättra på både kvantitet och kvalitet när det gäller inläggen.

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Postat av: K.

Publicerad 2015-01-19 22:26:13

Det ser vi fram emot!

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-01-20 21:21:42

Snyggt! Funkar riktigt bra åtminstone i iphone!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela