Hemmakontoret

Publicerad 2015-01-26 08:01:10 i Allmänt,

Någon gång i framtiden hoppas jag ha ett hem med plats för ett kontor. Ett litet krypin med utrymme för stora tankar. I mitt huvud har jag börjat skissa på inredning och inköpslista. Basen blir ett skrivbord från Asplund, en klassisk skrivbordslampa och så ett fint läderunderlägg från Monocle
Kaffekopp: Stumptown
Doftljus: Tom Dixon
Skrivbord: Asplund
Ljustavla: Artilleriet
Anteckningsböcker: Field Notes
Bokstöd: Monocle
Radio: Monocle
Skrivbordssamlare: Parabellum

Kommentarer

Postat av: Filip

Publicerad 2015-01-26 17:05:51

Vill tipsa om "Notebox" från Dinell/Johansson Arkitekter http://www.djmarket.se/p/notebox.html

Postat av: industribolaget

Publicerad 2015-01-26 20:18:57

Filip,

Den var fin. Bra tips!

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Postat av: Jacob

Publicerad 2015-01-30 14:02:21

Fan vad roligt att du är igång igen med så mycket ny inspiration och bra tips! Alltid roligare att öppna laptopen när man kan dyka ner i industribolagets inspirerande värld.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela