3 x doftljus till en mysfarbror

Publicerad 2015-01-21 14:21:11 i Allmänt,

Jag är en liten mysfarbror. Det är inget jag skäms för. Jag gillar att tända ljus omkring mig, använda filt och dricka en kopp te då och då. Jag tror man blir en bättre människa med lite mys i livet. Här kommer därför tips på tre ljus jag inte skulla ha något emot att tända på hemma.
1. Scents of Land med doft av bergamott
2. Cire Trvdon med doft av, hör och häpna, den helige ande
3. Chicago Candle Co. med doft av Barrel Aged Bourbon
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela