Nyheter från Nike x Gyakusou 2015

Publicerad 2015-02-20 13:23:00 i Allmänt,

NikeLab x Gyakusou Spring 2015 är en löparkollektion med premium-plagg i lättviktiga lager. Alltid sjukt snygga grejer att dregla över. Nike har de senaste åren samarbetat med designern Jun Takahashis och varit väldigt innovativa när det kommer till löparkläder. Jag har en underställströja från en två år gammal kollektion som jag är väldigt nöjd med. Andas fint och luktar inte. Plus att jag känner mig som Batman i den.
 
Bild: Nike x Gyakusou våren 2015

Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2015-02-20 15:54:47

Älskar alla plagg som får mig att känna mig som en superhjälte!

Postat av: Koffe.

Publicerad 2015-02-22 19:42:39

Kollat samarbetet mellan APC och Nike?

Postat av: industribolaget

Publicerad 2015-02-23 08:49:40

Koffe,

Nej. Inte sett. Har du länk?

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela