McConaughey gör film av Born to Run

Publicerad 2015-02-26 08:54:00 i Allmänt,

Det skrivs om att Matthew McConaughey ska göra film av Christopher McDougalls bok Born to Run. Det tycker jag låter väldigt lovande. Även om jag mer är av en asfaltsslugger med tunga skor och inte en predikande barfotalöpare så uppskattade jag boken. Att sedan favoriten "Maconnaluilui" ska göra filmen gör det inte sämre. Hyllar nyheten med en snygg utstyrsel för asfaltssluggern med skor som lite vågar sig upp i skogen.
Tröja: Nike Running Dri Fit
Jacka: Nike X Gyakusou 2013
Shorts: Nike Running
Tights: Nike X Gyakusou 2014
Skor: Nike X Gyakusou 2014

Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2015-03-01 17:05:56

Äger du ett par skor från Mark McNairy? Tänkte om du visste hur de är i storlekarna :)

Postat av: industribolaget

Publicerad 2015-03-02 07:33:28


Simon,

Det gör jag. Har två par. De är "normala" i storleken. Jag har 42 vanligtvis här hemma och det är inga problem.

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Postat av: Simon

Publicerad 2015-03-02 12:15:41

Tusentack för svaret!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela