Utstyrsel: The man from Naples

Publicerad 2015-08-20 13:26:53 i IB Utstyrsel,

Vi håller på och planerar för att åka utomlands sent i vinter under några gemensamma föräldrarveckor. Just nu tittar vi på Floridas västkust (alla tips tas tacksamt emot på [email protected] eller i kommentarerna). Fastnat för staden Naples som verkar lagom "pensionärig" och paradisaktig. Ser framför mig en liten lägenhet i ett bra komplex med pool och gångavstånd till stranden, proviantering på Whole Foods, TV med 1000 kanaler, bad, promenader, restauranghäng, och läggning med barnvagn på stranden i solnedgång. Såklart många saker som kommer skita sig här men drömma får man alltid göra.
 
 
Skjorta: GANT Rugger
Jeans: A.P.C
Skärp: Club Monaco
Skor: Converse
Bågar: Vasuma X Deadwood
Påse: Union Made
Handduk: Mr Porter
Badbyxor: GANT Rugger
Öl: Narrangaset
 
 

Kommentarer

Postat av: Mikael

Publicerad 2015-08-20 15:11:24

Åker ni till Floridas västkust så måste ni passa på att åka till Sarasota och Siesta Key. Dessutom kan jag varmt rekommendera Pensacola i Nord-västra Florida om ni orkar ge ur ut på en road trip med barn och allt. Magiskt vatten och riktigt skön atmosfär. Dessutom har ni inte så långt till New Orleans där ifrån!

Postat av: Mikael

Publicerad 2015-08-20 15:12:45

Och juste, missa inte Destin i Nord-västra Florida, där har ni bästa och klaraste vattnet i hela Florida, om ni nu diggar det!

Postat av: industribolaget

Publicerad 2015-08-20 17:17:36

Mikael,

Flera bra tips. Underbart!
Har du varit i trakterna mycket?
Om du skulle välja (och åka med en 7 månaders bebis :) ) vad skulle det bli?
Sarasota, Pensacola, Naples?

Vi är ute efter ett lugnt och fint ställe med strandliv, ett gäng sköna restauranger,ja du fattar?

Tanken är att hyra en lägenhet eller ett litet hus några veckor.

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela