Före och efter i köket

Publicerad 2015-08-24 12:26:00 i Allmänt,

Under våren renoverade vi köket hemma. Från ett riktigt trist och dåligt fungerande kök fick vi till, efter mycket om och men, ett trivsamt och väl fungerande kök som jag har oerhört svårt att slita mig från idag. Vi ändrade på allt. Nytt golv, nytt kakel, nya skåp och bänkytor samt ny plats för spis och kyl. Tack vare förändringarna blev köket större samtidigt som vi fick in mer förvaring då vi byggde skåp ända upp i taket. Skåp och vitvaror är från IKEA. Golvet fynande vi på nätet i vintras och bänkskivorna är specialbeställda och skickade från Finland. Nedan ser ni förvandlingen i sann Ernst-anda.
 
 

Kommentarer

Postat av: Fredric

Publicerad 2015-08-25 10:13:30

Riktigt fräscht!

Håller själv på och renoverar/planerar, men är lite besviken över hur litet utbudet av snygga kylskåp är. Tycker att det borde finnas en större efterfrågan av kylskåp som inte är avrundade och inte har handtag som ser både plastiga och 90-tals-scifi ut.

Postat av: industribolaget

Publicerad 2015-08-25 14:23:03


Fredric,

Tack! Är väldigt nöjd.

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-08-25 14:23:38


Fredric,

Och ja, du har helt rätt ang kylskåp.

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Postat av: Musse

Publicerad 2015-08-26 11:14:41

Var beställde du skivorna? Vi håller på och och wheelar och dealar, men det verkar som man ska ha investerat i marmor istället för börsen.

Postat av: M.S

Publicerad 2015-09-07 23:25:51

Snyggt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela