Utstyrsel: Ensamlöparen

Publicerad 2015-04-28 20:43:44 i IB Utstyrsel,

Efter klagomål från min omgivning på att jag snöat in för mycket på löparkläder från Nike där jag gör mitt yttersta för att klä mig som en superhjäte har jag tvingat mig själv att leta alternativ. Jag har därför gjort tvärtom och satsat på enkelt och omönstrat. Tänk mer ny rekryt på boot camp under Andra världskriget med vit T-shirt och korta marinblå shorts istället för Batman.
 
T-shirt: Iffley Road
Shorts:Iffley Road
Klocka: Suunto

Kommentarer

Postat av: Stellan

Publicerad 2015-04-29 20:52:02

Fantastiskt smart i all sin enkelhet! Jag tänker Band of brothers - bort med allt som distraherar, skit i frossa och skrubbsår. Det är bara upp, upp, upp på Currahee mountain som gäller. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela