The Magnum PI-shirt

Publicerad 2015-04-25 09:56:35 i Allmänt,


Skjorta: H&M

Den här, tillsammans med min kortärmade vita, blir sommarens favoritskjorta. Efter att jag under hela vintern smörjt in bröstet med kräm som stimulerat hårväxt och gjort armhävningar tills jag spytt känner jag att jag nu gör Tom Selleck värdig denna blommiga kreation. Balansgången mellan frän privatdetektiv och blekfet turist på Maui är svår. Men väldigt snygg när upprullade ärmar och uppknäppta knappar över bröstet faller på plats. 

Kommentarer

Postat av: Simon

Publicerad 2015-04-27 20:36:38

Inramningen gör ju sitt också. Ett regnvått Kungsholmen i bakgrunden hade ju gjort det svårare "to pull it off" :)

Postat av: industribolaget

Publicerad 2015-04-29 08:27:49


Så sant. Men kommer passa i ett Sommarsverige också. Lovar.

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Postat av: Andreas

Publicerad 2015-06-17 18:48:02

Vad heter skjortan? Blir galen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela