Utstyrsel: Untrue detective

Publicerad 2014-10-21 20:53:12 i IB Utstyrsel,

Jag är löjligt besatt av TV-serien True Detective. Det har gått så långt att jag nu bara dricker Lone Star och köpt extra stora Moleskines att anteckna i på jobbet. Jag har till och med börjat stå och anteckna i möten. Ok, det där sista var ljug. Men det andra är sant. Tyvärr. Och det är en dyr besatthet. Stora Moleskines är inte gratis.
 
Det var så mycket som var bra med Rust och Marty. Mest Rust. Slipsarna, kavajerna, upprullade skjortärmarna, baren och så skinnjackan såklart. Den där skinnjackan. Sjukt cool. Om jag varit tuff nog, och kunnat köra motorcykel, så hade jag gått med i en klubb vi det här laget. Tills dess leker jag vidare med min Moleskine på möten och går omkring med slips och upprullade skjortärmar trots att det är kallt som fan.
 
 
Mössa: GANT Rugger
Bågar: Vasuma
Slips: J.Crew
Skjorta: Samsoe & Samsoe
Rock: Jack Spade
Skort: Mark McNairy
Jeans: GANT Rugger
Anteckningsbok: Moleskine

Kommentarer

Postat av: Tess

Publicerad 2014-10-22 12:49:50

Supersnyggt! :D

Postat av: #1

Publicerad 2014-10-27 19:07:05

Härligt! Fler av dessa grymma kollage, har saknat dem! Och som vanligt, grymt jävla snyggt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela