Julklappstips

Publicerad 2014-11-19 19:02:31 i Allmänt,

Snart bara en månad kvar till jul. Dags att skriva önskelistor och även fundera på vad ni ska ge bort. Här kommer två fina tips tycker jag.
 

The Carry On Cocktail Kit är en fin liten present. Nu när lågprisbolagen håller på att döda allt som är härligt med att flyga och att nivån över är för dyr får man helt enkelt ta njutningen i egna händer. Gör din egen Old Fashioned på plats, ett kit komplett med servett, bitter, sked och socker. Det enda du behöver köpa på flyget är lite bourbon. Gulligt!
 
 
Från Mason Shaker kommer den här lilla utflyktsväskan. Nu när man får bestämma själv måste man ju inte dricka hallonsaft ur gamla sirapsflaskor när man är på utflykt (även om det såklart är hur mysigt som helst).. Varför inte blanda en liten drink i skogsgläntan. Då passar den här julklappen fint. Här finns muddler, shaker, glas och jigger.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nick

Publicerad 2015-01-31 15:40:52

Socker, servett, sked och bricka.
Dom 4 saker som varenda flygplan har.
Fy farao vad onödigt att ta med sig det...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela