Industribolagets Stockholmsguide: Bon Bon Deli

Publicerad 2014-05-29 12:10:21 i Allmänt, IB Stockholm,

Det pågår en mackrevolution i Stockholm. Och av alla revolutioner så är detta den godaste. "Mackan" som räddat mig många gånger när kylskåpet varit tomt eller matbudgeten körd i botten. Jag har redan tipsat om Love Food Café på Hornsgatan och nu är det dags för minst lika bra Bon Bon Deli på Rådmansgatan 23. Lokalen är lite skönare här för min smak. En lång bardisk som löper från dörren genom den kakelklädda lokalen fram till köket där man beställer. På menyn finns Philly Cheesesteak, Reuben Sandwich, Bacon burger, Pulled chicken och en tonfiksmacka. Extra fin detalj på väntölen som erbjuds för en billig peng. Väl värt ett besök. Industribolaget recommends!
 
Bild: Phily Cheesesteak på Bon Bon Deli.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela