Utstyrsel: Shortsjobbaren

Publicerad 2014-06-23 14:37:24 i IB Utstyrsel,

Varje sommar dyker frågan upp i landets modetidningar; är det ok med shorts på stan? Jag gillar shorts. Det är bekvämt och kan vara riktigt snyggt. Alltså ingen högoddsare att jag är för shorts i stan. Men även jag har regler för mig själv. Till exempel kulle jag inte svinga mina ludna på restaurang kvällstid. Man ska inte störa folks aptit. Shorts på jobbet går också bort. Men om, jag säger om, det hade varit ok så hade ingen varit gladare än jag. Med det sagt har jag därför satt ihop en liten utstyrsel för en värld där det är ok med shorts på jobbet.

Bågar: Vasuma
Kavaj: GANT Rugger
Skjorta: J.Crew
Shorts: J.Crew
Bälte: GANT Rugger
Slips: GANT Rugger
Slipsklämma: Banana Republic
Case: Billy Kirk
Skor: Trickers
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela