Utstyrsel: Jobbjackan

Publicerad 2014-06-22 12:00:55 i IB Utstyrsel,

Baseballjackan som gick över till att bli en bomber. Eftrer några säsongen med snygga baseballjackor svämmar nu butikerna över med bombers. Och de är snygga. Det är klassisk hård design i svart och militärgrönt till mer finvarianter i mocka. Jag gilla plagget. Bombern är användbar till mycket och för mig funkar den både till jobbet och för utekvällen. Matchas tacksamt med jeans eller kostymbyxor, sneakers eller "finskor". Att vissa designers nu också börjat experimentera med dragkedjor och dubbelzip gör jackan än mer spännande.
 
Jacka och T-shirt: GANT Rugger
Byxa: J.Crew
Skor: Converse Jack Purcell
Case: Billy Kirk
Bågar: HAN Köpenhamn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela