Utstyrsel: Hotellsafari i Frankrike

Publicerad 2014-06-21 14:25:35 i IB Utstyrsel,

Om tre veckor går jag på semster. Ser fram emot att utforska den franska rivieran för första gången. Det blir fyra hotell på fem nätter. En tur som startar i Köpenhamn, går vidare till Nice, Antibes och sedan Montpellier innan vi styr upp till ett litet hus inåt land. Det ska bli mycket vin, fina köttbitar, ost, kaffe på små torg och hotelldrinkar. Väl framme i huset blir det en veckas grillbonanza med poolhäng. 
 
Jacka: AOCMS
T-shirt: J.Crew
Byxa: GANT Rugger
Skärp: GANT Rugger
Skor: Mark McNairy
Resväska: Rimowa
Ryggsäck: Sandqvist
Bågar: Vasuma
Böcker: The Sportswriter/Richard Ford, Nattfilm/Marisha Pessl
Anteckningsbok: Moleskine
 
 

Kommentarer

Postat av: Philip

Publicerad 2014-06-29 14:41:06

Hej Samuel!

Jag ska göra en liknande resa om bara några dagar. Har du några fler tips på böcker? Dennis Lehanes böcker har jag alltid gillat, så nåt liknande går nog hem, men kan även tänka mig nåt helt annat!

Trevlig semester!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela