Garderoben: Tommy Hillfiger, Hope, GANT Rugger, Mark McNairy

Publicerad 2014-06-16 14:56:23 i IB Garderoben,

Ikonen Nick Wooster klär sig fantastiskt. Han är en personlig favorit sedan länge. Som en hyllning snörade jag därför på mig finskorna till mina nyinköpta khakishorts från Tommy Hillfiger i helgen. Gillar verkligen kombinationen finskor och shorts. Snyggast blir det med instoppad skjorta och hårt upprullade ärmar. 
 
Skjorta: GANT Rugger
Skärp: Hope
Shorts: Tommy Hillfiger
Skor: Mark McNairy
Bågar: Vasuma
 
 

Kommentarer

Postat av: Johan

Publicerad 2014-06-16 20:04:26

Du får ursäkta, men får obehagskänslor i hela kroppen av uttrycket "finskor". Det frammanar bilder av ett par rätt osexiga svarta lågskor som ligger i en kartong i garderoben och bara kommer fram en eller högst två gånger om året för att användas med "finkostymen" till 50-årskalas och begravningar.
Men Nick Wooster är å andra sidan badass.

Postat av: industribolaget

Publicerad 2014-06-17 08:02:11


Johan,

Ha ha ha :) Jag har alltid sagt så.

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Postat av: oscar

Publicerad 2014-06-19 20:00:27

Snyggt!

En fråga, hur tycker du att kvalitén/passformen är på gant ruggers skjortor?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela