#boköl

Publicerad 2014-06-02 16:46:00 i Allmänt,

Jag har inte riktigt lyckas få snurr på #boköl ännu. Endast ett 20-tal bilder uppe idag om man söker på Instagram. Men skam den som ger sig. Böcker ligger mig varmt om hjärtat och därför slår jag gärna fler slag för läsning när det nu visar sig att vi läser allt mindre böcker i Sverige. Att läsa är utvecklande för både kropp och själ. Kan jag inspirerar till lite mer läsning med en öl eller två så ser jag det som en framgång. Så dela gärna goda bok -och öltips under #boköl i sommar. Read responsibly.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tobias

Publicerad 2014-06-02 17:39:36

Jag läser mest på tunnelbanan till och från jobbet och bortsett från att det är svårt att hålla bok + öl + telefon + balans och samtidigt få till en vettig bildkomposition, så är det inte helt socialt accepterat att dricka öl på tunnelbanan.

Jag lovar att försöka göra en insats under semestern, dock. Bokölstips emottages tacksamt.

Postat av: Oscar

Publicerad 2014-06-02 17:45:41

Bra intitativ!! har du några tips på bra böcker? behöver lite bokinspiration, läste precis om Tove Janssons sommarboken för att jag inte visste vad jag skulle läsa :)

Postat av: industribolaget

Publicerad 2014-06-03 08:10:07


Tobias,

Ha ha ha! Bra där. Får kanske lansera en #bokkaffe för vardagsläsning.

Oscar,

Jag läste nyligen Nattens dåd av Dennis Lehane. Väldigt bra gangsterroman som utspelar sig i Florida.

Mvh

Samuel
industribolaget.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela