Tips: Drinkblogg, rakhyvel, radio och annat godis

Publicerad 2014-07-04 14:07:14 i Allmänt,

 
Jag tjatar mycket om att läsa riktiga böcker och hur mycket jag gillar att köpa tjocka magasin. Det betyder inte att jag givit upp internet. Majoriteten av dygnet spenderas ändå där. Vill med det sagt tipsa om några favoriter. Missa inte snygga drinkbloggen Death to Sour Mix, längta till dagen då det går att beställa rakhyvlar från Harry's, lyssna på radio hos Monocle och dregla äver färdigblandade cocktails hos The Fine Cocktail Company.
 

Kommentarer

Postat av: Jonathan

Publicerad 2014-07-04 14:40:59

Hej! Tack för en inspirerande blogg, skulle inte du skriva ett inlägg där du listar dina bästa magasin och böcker?

Tack på förhand, Jonathan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

[email protected]

Jag heter Samuel Garlöv. På kvällar och helger leker jag med den här högst personliga bloggen. Industribolaget är en blogg om allt jag tycker är extra kul i livet som mode, matlagning, cocktails, resor, hotell, böcker och magasin. Den är min hobby. Om du har några frågor eller funderingar så är du varmt välkommen att mejla [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela